OPPIMISALUSTAN HYÖDYNTÄMINEN

Customer Success

Oppimisalustan koko potentiaali käyttöön

Oppimisalustan koko potentiaali käyttöön

Käyttöönottovaihetta seuraa omaksumis- ja aktivointivaihe, jonka aikana pääset tekemään töitä oppimisalustamme kanssa. Yhdessä Customer Success Managerisi kanssa yhdistätte oppimistavoitteenne ja alustan toiminnot menestysreseptiksi. Näin saat oppimisalustastamme eniten irti organisaatiosi strategisten (oppimis-) tavoitteiden mukaisesti.

Tutustu hyväksi havaittuun käyttöönottoprosessiimme

Käyttöönotto ja omaksuminen

Käyttöönotto ja omaksuminen

Tässä vaiheessa kartoitamme organisaationne oppimistarpeet ja luomme niihin vastaavat opintopolut eri kohderyhmille. Optimoimme L&D:n hallintopuolen, jotta voit aktivoida työntekijöitäsi mahdollisimman tehokkaasti koko heidän oppimisprosessin ajan. Saat myös pääsyn Knowledge Academyymme, johon on koottu runsaasti neuvoja alustamme tehokkaaseen käyttöön. Löydät täältä parhaat vinkit oppimistavoitteiden saavuttamiseen!

Onnistumisen arviointi

Onnistumisen arviointi

Customer Success Managerimme arvioivat säännöllisesti, miten käytät oppimisalustaamme organisaatiossasi. Yhdessä arvioimme tavoitteitasi ja tuloksia. Tarvittaessa ehdotamme käytännön parannuksia.

Haluatko investoida työntekijöidesi tulevaisuuteen? Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään.